top of page

Helt nyt og spændende


Der er blevet arbejdet intenst på renoveringen af huset, som oprindeligt blev opførst som bank. Efter nogle år som lagerbygning har huset gennemgået en totalrenovering i 2023. Der er nu indrettet en moderne tandlægeklinik med 6 behandlerrum og med gode personalefaciliteter.
Til klinikken er der desuden tilknyttet egen parkeringsplads, så du kan holde lige ved døren.
På klinikken er der rigtig god plads og moderne forhold, så vi kan nu tilbyde stort set alle behandlinger i huset.
Alle patienter vil blive budt velkommen af Josefine, som har fået fast plads i receptionen og sørger for, at alt går som det skal. Ove vil fortsat behandle sine trofaste patienter, som han plejer med god hjælp fra Tina. På klinikken er tandlæge Mette Vestergaard også ansat, som har flere års erfaring fra blandt andet forsvaret og privat praksis. Vi nyder alle godt af hinandens kompetencer, så vi kan hjælpe patienter endnu bedre og opnå faglig sparring. Klinikken er indrettet, så der er mulighed for mindre kirurgiske indgreb som rodspidsoperationer, visdomstænder og implantater. Det er primært Thomas som udfører disse behandlinger med god hjælp fra Natasja og vores elev, Maria. Til at binde det hele sammen er Hellen blevet ansat som klinikassistent. Hende vil du kunne møde de fleste steder på klinikken, når hun kommer tilbage fra barsel.
De fleste vil på et tidspunkt også møde vores dygtige og søde tandplejere Ginna og Camilla, som har stort fokus på forebyggende behandlinger. Tandplejerne har stor ekspertise inden for behandling af parodontose og det er primært tandplejerne, som udfører de fleste eftersyn i tæt samarbejde med den tandlæge, du som patient er tilknyttet.
Vi glæder os alle over at tage imod nuværende og nye patienter i vores flotte lokaler på Markedsvej 4.
Anker 1
bottom of page
